PIGIAUSIAS VARIKLIO REMONTAS VILNIUJE KAUNE KLAIPĖDOJE

Skambinkite ir klauskite dabar! Arba iki 22.00 h vakaro

Opel servisas vilnius kaunas klaipeda
Variklio diagnostika ir remontas iki 22.00 h kasdien be …

AUTOMOBILIO VARIKLIS PURTOSI IR DREBA?

Jeigu jūs pastebėjote, kad variklis purtosi ar dreba:

 Automobilio dyzelinis variklis:

  1. Blogas variklio purkštukų darbas.
  2. Problema su dyzeliniu kuro siurbliu.
  3. Problema su kuro magistrale nuo bako iki siurblio.
  4. Aukšto slėgio kuro siurblio elektronioniai davikliai.
  5. Problemos su variklio mechanine grupe

 

Opel benzinas:

  1. Problemos su mišinio uždegimo sistema.
  2. Problemos su purkštukais.
  3. Paduodamo ir reikalaujamo oro kiekis neatitinka ECU numatytų parametrų.
  4. Problemos su variklio mechanika.

VARIKLIS RYJA DAUG KURO?

Jeigu dyzelinis variklis:

  1. Reikia tikrinti visus elektroninius daviklius – sensorius.
  2. Blogas variklio purkštukų darbas.
  3. Tikrinkite variklio turbiną ir matuokite jos slėgį laisvąja eiga. Arba skaitykite apie Dyzelinių turbinų remontą čia www.turbinuservisas.lt

Jeigu benzininis variklis:

  1. Problemos su kuro mišinio bei uždegimo sistema.
  2. Problemos su oro padavimu ir paskaičiavimu kiek jo reikia.

JEIGU VARIKLIS RYJA TEPALUS?

Jeigu automobilis su turbina ar be jos:

  1. Tepalas gali dingti, jeigu leidžia turbinos tepimo kameros sandarinimo žiedai.
  2. Tepalas gali dingti per cilindrų stūmoklių žiedus, kurie gali būti sudilę, dėl senumo arba dėl prastos variklio tepimo sistemos priežiūros.

DINGSTA ANTIFRIZAS AUŠINIMO SISTEMOJE ?

  1. Apžiūrėkite ar neįtrūkusi bet kuri aušinimo skysčio šlanga.
  2. Jeigu dingsta antifrizas, o nutekėjimo niekur nematyti, greičiausiai jis per variklio galvutės tarpinę patenka į degimo kamerą ir taip garų pavidalu pašalinamas su išmetamosiomis dujomis. Šiuo atveju reikia kelti variklio galvą.
  3. Gali būti, trūkusi variklio galvutė taip pat, tai atsitinka kai perkaitinamas variklis.

JEIGU AUTOMOBILIO VARIKLIS NETRAUKIA?

Dingo automobilio trauka?

  1. Tikrinkite visą EGR sistemą – EGR sistemą sudaro ne vien tik  egr vožtuvas, todėl norint nustatyti tikslų gedimą tam tikroje egr sistemos dalyje, reikia atidumo, žinių ir praktikos.
  2. Tikrinkite elektroninius sensorius atsakingus už oro kiekio paskaičiavimą.
  3. Tikrinkite visus elektroninius daviklius su profesionalia diagnostikos įranga, tai sutrumpins gedimo nustatymo laiką.

Mes atliekame išsamią EGR sistemos patikrą.


VARIKLIS DŪMINA JUODAIS, MELSVAIS, TIRŠTAI IR PILKŠVAI BALTAIS DŪMAIS?

Variklio dūmingumas ženliai krenta į akis?

  1. Juodi dūmai reiškia, kad netvarkoj su EGR sistema ir oro padavimas į degimo kamerą
  2. Melsvi dūmai reiškia, kad į degimo kamerą patenka tepalas, o tai reiškia arba turbinos gedimą arba variklio stūmoklinių žiedų nesandarumą, per kuriuos tepalas taip pat patenka į degimo kamerą.
  3. Pilki baltai tiršti dūmai byloja, kad netvarkinga kuro padavimo sistema – siurblio arba purkštukų blogas darbas. Apie dyzelių remontą skaitykite čia www.dyzeliuremontas.lt

KALA AUTOMOBILIO VARIKLIS?

Girdite garsus panašius metalo į metalą lietimosi – trankymosi garsus:

  1. Patikrinkite ar variklyje netrūksta tepalo.
  2. Greičiausiai išsidėvėjo darbinės variklio dalys – vožtuvai, stūmokliai, indėklai.
  3. Neužilgo laukia dalinis arba pilnas variklio remontas.